reklama

неделя, 29 май 2011 г.

Торта "Абстракт".


Както ви обещах в тази публикация, сега ще покажа как съм украсила Медовик.
То, всъщност, се вижда и на снимката, но аз ще покажа и някои стъпки, въпреки, че стигат и две изречения. :)


След като тортата беше покрита с фондан, оставих я за кратко, за да поизсъхне малко покритието.

Вдъхновението за тортата ми е дошло съвсем случайно. В едно списание аз мернах реклама не бижута, които бяха разрисувани по много красив начин, който ми напомняше стила на Густав Климт. В последствие, отваряйки сайта на бижутата, видях, че не греша. Оказа се, че те наистина имат колекции, посветени на различни творци. Разбира се аз не съм Густав Климт, но реших да се опитам да изимитирам стила на бижутата в моята торта.



След като фондана стегна, очертах със специален хранителен маркер в златно орнаменти по повърхността  на тортата. Когато го правите, старайте се да не натискате прекалено силно, тъй като рискувате да пробиете покритието. После оцветих със златен дъст, разреден в малко водка там, където исках да е златно.





Остана само да приготвя и цветните боички за да оцветя останалите орнаменти в подходящи ярки и весели цветове.
Някои от виртуалните ми приятелки казаха, че тортата прилича или по-скоро напомня на произведенията на Гауди, което може само да ме ласкае.
Аз нямам чак толкова високо мнение за творчеството си, прекалено далеч съм и от Климт и от Гауди, затова скромно кръстих тортата Абстракт.





Pin It

4 коментара:

  1. Много се радвам, че сподели как е направена. На пръв, та и на шести- седми поглед, ми изглеждаше като да си наредила всяко парченце поотделно и да си ги разточила леко отгоре :). Изглеждат някак релефни някои завъртулки.
    Много ми хареса :).

    ОтговорИзтриване
  2. Радвам се, че съм била полезна, защото ми се струваше, че е повече от ясно как е направена. :)))
    Що се касае до парченцата... Аз само с оцветяването се занимавах половин ден, представям си ако трябваше да оцветявам няколко парчета тесто, да разточвам, да изрязвам и да снаждам. :D Благодаря. :)))
    Релефно стои точно заради златното, защото то е от дъст и при натрупването така стои.
    Би могло орнаментите да са само цветните, а границите между тях да са направени с белтъчена глазура и да е в златно - така щеше да бъде като витраж. Но това ми дойде впоследствие в главата, така че някой ден и така ще направя. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ани,

    аааа Frey Ville съм имхвърлила око отдавна, но все се въздържам да купувам от тях, тъй като и цената им е доста солена. Но пък тортата ти ги бие по изящество и вкус. Много оригинална, нестандартна и красива. Благодаря ти за споделеното, определено помогна. Поздрави за теб :)

    ОтговорИзтриване
  4. Съжалявам за късната връзка, но нещо IE не харесва blogger и ме изхвърля от профила така, че не можех да коментирам.
    Много ти благодаря, Дани, за толкова мил комплимент! :))
    По изящество не знам дали бие, но по вкус (в буквалния смисъл) със сигурност! :)))))

    ОтговорИзтриване