reklama

вторник, 5 април 2011 г.

Торта за Филип.


След като направих първата си торта за Саша, реших, че би било нечестно да лиша и Филип от тази невероятна (хехе) привилегия да му бъде направена персонална торта от любимата му майка. Вече бях придобила някакъв опит с тортите: междувременно тренирах и върху малки кокетни тортички, които подарявах на колежките, но за тях ще пиша отделно; фондана вече не ме плашеше с неочаквани реакции;имах достатъчно количество боички, които бях поръчала още за тортата за Саши, но те не бяха пристигнали навреме...
Филип беше доста лесен с избора на тематика - всичко момчешко, героите на Дисни и каквото ще да е друго. Все пак трябва да се има предвид, че на 27 ноември 2010 ставаше на 3 годинки и не е разбрал кой знае колко от тортите за предишните рождени дни. В крайна сметка се спрях на Маккуин Светкавицата от филмчето "Колите".







Няма да крия, че част от дизайна е взаимствана от нета, защото бях решила да  отделя повечко време за моделиране на самата количка. Това с моделирането и до ден днешен ми отнема немалко време.







За да има добро визуално външно и вътрешно съчетание, реших да направя шахматна торта.
За целта се взимат бели и кафяви блатове, които се изрязват, ако са кръгли, на 3-4 кръга и се редят съответно в бяло и кафяво помежду си.






Следващите снимки говорят сами за себе си. Партито беше страхотно...



свещичките духнати няколко пъти...








а нещастния (или щастливия?) Маккуин разчленен с уважение и изяден колело по колело. :)



 
Pin It

4 коментара:

  1. Това е първата торта, която ми се е запечатала като Твоя в съзнанието! Успяла си не само да зарадваш Малечко с тази красота, но и да придадеш нова дълбочина на една доста често срещана тема "Колите", което и ме грабна още тогава. Тортата е откровено съвършена!
    За пореден, но не и последен, път приеми моите искрени адмирации!

    ОтговорИзтриване
  2. Щом до ден днешен говори за Неговата торта, значи наистина съм успяла. :)))
    Много ти благодаря за всичките коментари, които ми оставяш! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей!Аз също се казвам Анна и скоро моят син става на 3год.Много ни хареса тортата и искаме ако е удобно да ни направиш и на нас такава.Ще си я платим.Много торти видяхме но тази ни грабна.Ако сисъгласна ми пиши на скайп:ailieva99 ili aci99@abv.bg.Моля те да ни зарадваш:))))

    ОтговорИзтриване